fredag 23 mars 2012

Familjen är unik

Det blev allt en lyckad fredag. Lunch i solen följt av lite strosande på stan. Kan faktiskt gilla att gå ensam och bara fundera o tralla omkring där på gatorna. Tänka ut lite outfits i huvudet, önska att jag kunde köpa nya träningskläder. Både adidas, nikes och röhnisch vårkollektion e awesome . Men budgeten denna månad en strypt till Max. Om man aka lyckas spara lite pengar , leva och unna sig emellanåt är det nog bäst att låta bli att klicka hem allt nytt, fräscht fint... Om jag skulle. Ändå ?! :) En öl i solen på baksidan av huset med M. Sen kom far min förbi o visade upp sin nya bil! Vrålåk , mest glad blev jag över att han själv var så lycklig! Söta fina pappa. Vad vore jag utan honom? Väl hemma hos familjen (mor var på mässa i gtbg) fick jag laga maten. Färsk pasta med oxfilé, grädde o en massa tjosan som jag blandade ihop där hemma. Lite vin, massa prat o mys med världens bästa familj. Nu är jag hemma igen. Ligger ensam i sängen då M är på Harrys o stöttar sin kollega som skulle sjunga där ikväll. Tomt som tusan, men man måste ju lära sig att låta dem få ha kul dem med. Det är ju sällan en annan har tom kalender medan karln aldrig planerar in något utan mest tar allt som det kommer. Så just den här helgen har han hela helgen fylld med planer medan jag måste fokusera på sömn, lugn och plugg! Ibland måste jag vara ärlig och säga att jag har svårt att glädjas åt dem jag håller närmst. Jag vill ju ha dem för mig själv , då om jag själv inte har någonting att göra. Orättvis är jag, men ärlig. Jag vet hur dem nu alla boysen vrålar högt ..."living on à prayer" , svettas, garvar, trängs och dricker bärs. Och det ska jg låta dem göra. Jag tänkte söka min vän john blund istället. Imorgon bitti blir det military training med vår egna pt sara :) ska bli kul, ska försöka ta en massa bilder!! Sov sött alla fina där ute!

1 kommentar:

  1. Det är du som är unik, älskade dotter <3 Kram mamma o pappa

    SvaraRadera