torsdag 29 mars 2012

nervvrak !

Fin joggingtur imorse. Lagom varmt, lånade sambons löparjacka då min inte existerar längre. Får bli en tur till stan imorgon efter tentan. Det borde jag vara värd oavsett prestation. Har varit coolugn fram tills jag ställde mig i köket och gjorde mat. Lätt illamående känsla, skakig i benen och allmänt ofokuserad. En fin flaska italienskt vin införskaffades tills imorgon. Jag råkade öppna den nu, ett halvt/halvt glas vin får det bli för att hålla nerverna i schack. Middagen bestod av lax och kallsås med palsternackspuré, enkel lyx i vardagen.

Sveriges Mästerkock följt av en sista repetition av instuderingspapprena sen är det raka vägen i sängen. Klockan står på kvart i sex. Cykeln går kl 07.10. Håll alla tummar ni har mellan klockan 08.00 - 12.00, då låter jag all min energi, fokus och kognition gå till psykologin och dess inflytande på arbetslivet. TJOHO!

Ha en fin kväll, hörs imorgon då nerverna släppt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar