onsdag 14 mars 2012

spring i benen

God kväll!

Kunde inte riktigt hålla mig. Blev en joggingtur runt stångån. Inte riktigt klädd för löpning men det gick vägen ändå. Meningen var att vi skulle gå och handla, men det bidde inget av det.
Med mina nya skor och en energifull man bredvid mig gick det inte riktigt att hålla löftet. Så en halvtimmes tur blev det allt, och gud vad jag njöt. Benen kändes lätta som tusan, flåset fanns där bakom två trånga luftrör ... Men med lite extra bricanyl gick det vägen och om jag fått välja hade jag sprungit ett varv till!

Nu blir det gos, mästerkocken och god middag!

Trevlig kväll !

J;  sacouny, röhnischbyxa 7/8..., didrikssons vindjacka, Haglöfs fleece. M; Oasics skor - bra skit, craft löparbyxa, craft löparjacka & gantväst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar