fredag 30 mars 2012

Thank god its friday

Helt slut i kroppen efter allt pluggande. Nacken har sagt sitt efter 4 timmars skrivande igår, stel och öm är bara förnamnet. Träningsvärk i benen efter alla mina cykelturer igår och tom i magen. Hade ingen ro att äta igår.

Det blev visst en spontanutgång igårkväll. Vi blev liksom tvungna att fira. Att jag var klar med tentaplugget och M blivit med nytt jobb. Klockan blev halv ett och med några glas vin i kroppen var jag mör. Kunde inte komma mig för att sätta mig på spinningcykeln imorse då jag konsumerat för mycket alkohol under hela dagen. Fan. Fredagen blir sig inte lik utan spinningen men hade nog inte klarat av ett pass såhär dagen efter. Med lätt huvudvärk och en totalt avslappnad kropp blir det häng med mor idag.
Vaknade halv fem inatt och drömde om den där jäkla psykologin. Har visst svårt att släppa den, kanske för att det är det bästa ämnet som vi kommer att läsa under min PA-utbildning.

En promenad med M i eftermiddag då jag insåg att vintern tydligen är påväg hit igen, bäst att passa på och njuta av solskenet! Imorgon lyser både luft och sol med sin frånvaro då det är jobbpass på ingång.

Ha en solig fin fredag.
Bjuder på min vackra bild sen löpning i onsdagsmorse !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar