tisdag 17 april 2012

Älskade träning

Avnjutit en timmes spinning. Konditionsträning till max kan vi säga. Underbart svidande ben i slutet av passet. Endorfinerna sprutade och lycka infann sig. Skönt att få sätta sig på cykeln hem med ett leende på läpparna. Helgen har varit delad. Fredagsnatten blev nästan ingen sömn, mycket känslor som bubblade här hemma. Så fick hoppa över outdoor-training och istället vara en kärleksfull sambo.

Lördagskvällen spårade en aning men kul hade vi. En lyckad kväll och natt. Söndagen var seg så det blev filmtittande, pizzamiddag och sovande i soffan. Skönt som tusan men mindre skönt för mina studier. Jag lyckades dock komma ihåg föreläsningar ganska så bra så jag kunde deltaga i vårt grupparbete och göra något bra utav det ändå. Tur.

Sambon stod klar med maten nu när jag kom hem från träningen, spaghetti och köttfärssås. Fuskade en aning och åt lite pasta, kunde inte hålla mig. Det såg alldeles för gott ut. Nu har jag knaprat rädisor, dem börjar faktiskt bli goda!

Ha en fin måndagskväll. Jag välkomnar en träningsvecka med öppna armar :)

4 kommentarer:

  1. Hejdu! Vilken mysig blogg! Fin bakgrundsbild och gott med köttfärssås…

    SvaraRadera
  2. hih, tack :)
    Yogaretreat på Bali..
    Ja det var supergott!

    SvaraRadera
  3. Jossan! För ett tag sen läste jag hos dig att du skulle komma in och köra lite body step med mig. Jag väntar och väntar, haha. Tror du skulle gilla det! Och köttfärssås är smarrigt!

    SvaraRadera
  4. Jag lovar att dyka upp på body stepen! Jag hoppas att helgen inte bjuder på några tråkigheter!
    Ha en fin dag :)

    SvaraRadera