lördag 28 april 2012

general adaptation syndrome.

--> Stress. Jo minst sagt.

Egentligen borde jag fixa inför morgondagen men jag har varken lust eller ork. Får därför kliva upp tidigt imorgon för att få ordning på det sista. Det där med kvinnor och klädhets. Ja, där har vi det. Så det blir en truck med kläder så får klädkrisen uppstå i ett senare skede.

Min kropp skriker efter träning och vila. Men istället blir det rosévin och galenskaper nere i Lund. Som tur  är har jag fått mina cykelturer varje dag denna vecka. Motvind, regn & rusk, ja träningsvärk i benen och rumpan har jag visst ändå. Tacka gudarna för det.

Gårdagen var lyckad med bowling och middag med alla på jobbet. Härliga chefer, fina jobbarkompisar och generöst med dricka & god mat.

Morgondrink

Min underbara kyckling i ugn

bananpannkaka

Råkade lägga i en färg i min groteska utväxt.. det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Frisören på torsdag! 

Älskade fjällis. trogen vän.

Bolla ideer med gruppen

bästa redskapet just nu!

Motvind och snöblandat regn :) friskt minst sagt!

Nyss hemkomna från members.com 3 par för 458 kr (inkl. frakt)

Kan tilläggas att jag fick nästbäst poäng under bowlingen :D
Nu blir det att se klart på filmen vi just satt på. Sen blir det bums i säng. Jag skulle önska att jag kunde hinna med en löprunda imorgonbitti. Vi får se hur jag ligger till imorgon. Det återstår att se. 

Ha en fin Valborg allesammans <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar