fredag 20 april 2012

Hata bacilusker

Skit. Halsen är svullen. Och gör ont när jag sväljer. Blev bokstavligen tvingad att avboka morgonpasset på spinningsadeln. Sjukt tråkigt men antagligen väldigt osunt och dumt. Bättre att bli helt frisk så jag kan steppa skiten ur mig på söndag. Det hoppas jag min kropp tillåter mig. Nu i efterhand är jag väldigt glad att jag var snål och lat och lät bli att köa till elinpiaden imorgon. Det räcker gott och väl att frysa i ett lakan på sittningen imorgon. Någon som har tips på hur man knyter en snygg toga? Nu störtar jag i säng efter att ha druckit en cocktail på vatten, citron , ingefära och kanel! Natti !

4 kommentarer:

  1. Hoppa kanelen så blir det ju en superdrink : ) Kram och krya nu.... Bästa M

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Tråkigt att bli sjuk lagom till helgen.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket , här varvas honungsvatten med ingefära och citron o en massa gojjibär! Ha en fin helg !

    SvaraRadera