tisdag 10 april 2012

Inga mer "Helgmatsfrosseri"

Halvseg dag med alldeles för lite studietid. Det lockar inte alls att plugga när man har sällskap här hemma. Det där med lingonveckan är inget för mig. Sover halva dagarna, saknar helt energi och är likblek i skinnet. Men visst ska man väl vara glad att kroppen fungerar nowadays då hela min kropp var rubbad förra året. Ska införskaffa mig ny blutsaft imorgon, det kan behövas. Insåg just när jag öppnade min kalender att april/maj kommer bli mina tuffaste månader på Campus hittills. Ber till gudarna att jag kan undvika några studentfester så det kan få bli några vita veckor. 

Nu; veckans höjdpunkt - "30 grader i februari"... återkommer om det slutliga avsnittet!







Minns inte om jag skrev om torsdagens Påskmix men detta laddade jag upp med innan. Tur var väl det då det var det tyngsta passet jag vart på ! Omelett, kesella&sambalolek, en halv avokado (orkade inte den andra)

Världens finaste M

Att rekommendera :) 

Halvknasig Bild i lördagskväll på vår spontana förfest. 

Världens godaste annandagpåsk-frukost !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar