onsdag 25 april 2012

nerverna spökar som vanligt

Vi har en sån fin liten halalbutik i mitten av gatan. Mannen som äger och jobbar i den varje dag är så snäll. Och hans priser på färska grönsaker, frukt & Ägg (Bruna stora fina från en bonde i närheten av stan) är lägre än lågprisbutiker.

Det blir bananpannkaka till lunch då jag fick världens craving på banan. Det är sällan. Nu börjar nerverna komma och jag känner mig allmänt ofokuserad. Men när jag väl fått cykla en sväng och komma på plats så brukar det där lugnet infinna sig och 100 % fokus är det endast som gäller då. Låt eftermiddagen gå fort!

Ikväll ska jag & M hem på middag hos min familj. Det ska bli mysigt. Vet inte när jag hinner se dem sen. Denna skola och fritid och träning är ett evigt pusslande. Men jag är ung och allt jag gör är kul så jag orkar och får det faktiskt att fungera. Hoppas innerligt att immunförsvar orkar också. Det böjar bli dags att ta tag i intervallträningarna och långlöp. Bara en månad kvar tills Blodomloppet och milen :S


På återseende ^_^

1 kommentar:

  1. Mycket mysigt och trevligt att få ha er hemma på middag ikväll :)Det får vi göra om snart ! Puss och Godnatt <3 mamma o pappa

    SvaraRadera