onsdag 11 april 2012

nervös sådär kvällen innan dugga..

Hatkärlek till den där känslan som bara bubblar upp sådär ett halvt dygn tills man ska prestera.
Har väl inte varit så ambitiös som jag borde varit ang. instuderingen av denna första del av pedagogiken. Men jag kommer göra mitt bästa så ska det nog gå vägen.
Jag håller alla tummar & tår för att det SKA gå.

Lite halvt besviken efter att jag såg att någon annan vann de fina tightsen från Röhnisch. Dem skulle ju blivit mina, jag har också former och lår som dansar... Bättre lycka nästa gång antar jag?

Torsk i ugn med blomkål bredvid blev toppengott! Första dagen sådär efter matfrosseri innebär sockersug. Men vi kämpar - tillsammans, för att undvika alla frestelser som finns här i hemmet.

Nu blir det sängen eftersom klockan ringer kl 6 imorgon.
Gud vad jag älskar mitt Zoegakaffe då.
Har en dålig vana att kliva upp spritt språngande naken, nyvaken och sömndrucken, för att gå ut till köket och sätta på kaffe. Kan då nämnas att vår lägenhet är placerad sådär alldeles lagom vid en bred cykel/bilväg som leder upp mot sjukhuset/folkungavallen. Vilket bidrar till full cykeltrafik från klockan fem på morgonen. Men jag kan inte riktigt sluta.
Varför ska jag anpassa mig till cyklisterna där ute för?
 Jag bjuder gärna på den vackra vyn... skämt åsido. Fast M hatar när jag gör så ... haha. Jag tror det är enbart för att han vill ha mig för sig själv. Vad tror ni?!

Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar