fredag 20 april 2012

seg kropp..

usch fy och blä. Men jag har åtminstone försökt att reparera kroppen.

 Idag har jag boostat med frukt och grönt, järn, flera liter vatten och undvikit min dagliga dos av koffein. Istället väckte jag kroppen med 10 g bcaa bara för att inte dö på kuppen under min cykeltur till skolan. De som känner mig väl vet att jag inte cyklar sakta, det bara går inte. Tshirten jag hade på mig var totalt genomsur när jag väl anlände till skolan - mysjossan (NOT).

Gjorde en god gryta på grytbitar (fettsnålt, picnic-bog) en halv flaska rödvin, gula lökar, vitlöksklyftor, 250 gram färska champinjoner, matlagningsgrädde, kalvfond och peppar.  Fick mycket väl godkänt av sambon också, så det blir något att göra om.

PM:et är inskickat, nu är det dags att ta tag i duggapluggandet. Ingen motivation men det är bara att ta tag i skiten!

Jag satsar på att gå upp vid 06.00 och tagga till inför spinningen, kör lite lugnare. Om jag inte har feber det vill säga. Hockey, chilinötter och en proteindrink innan läggdags.

Hoppas Ni får en fin kväll och att bacillerna håller sig borta hos Er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar