torsdag 12 april 2012

som ett litet barn

sover jag visst numera om morgnarna. Jag hade visst gett M en stor puss, men det minns jag inget av. Sov så sött och vaknade av mig själv halv nio. Ögonen var sådär halvt mosiga, sovmärken på hela kroppen och ett tungt huvud. Suck.  Men det släpper nog snart, hoppas jag.

Kaffe, kesella och en macka! fick det bli. Varken äggen eller gröten var jag sugen på. Men något är jag ju tvungen till att äta om jag ska orka sitta och lyssna. Tar med en banan om min koncentration sviker mig.
Ska hem och ladda med en sen lunch innan träningen sen. Ägg & lax. Blir kanoners innan trippelpasset.

Och vet ni. vaknade halv fyra med ett hopp! vet inte vad det var jag vaknade av. Men innan jag slumrade till igen bokade jag spinningen tills på fredag. Jippi :) Sjukt nog så var det bara 12 platser kvar. Jag hoppas  både Frisk och Marta inser att hon borde ha fler pass i veckan. Hennes spinning är något utöver det vanliga - en jäkla turbokvinna det där ;)

Min allra finaste vän på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar