söndag 20 maj 2012

Härliga långhelg!

Sköna dagar. Romantiska dagar. Mysiga dagar. Goda middagar. Långa promenader. Fina minnen.

Startade fredagsmorgonen med härliga 45 minuter spinning. Efter att jag strechat länge, duschat och laddat med lite energi kröp jag ner igen hos M o sov länge. Riktigt pigga ben dessa två dagar, vill så gärna testa dem i spåret men så fort jag tar ett löpsteg så skriker benhinnorna.

Ikväll har vi firat mor som fyller 49 år. God trerätters-middag, givande samtal och mysiga stunder. Nu får vi ladda för en ny vecka, en tuff vecka. Sju dagars vecka, heltid i skolan med rapportskrivning och jobbtajm lördag/söndag. Det verkar ju i alla fall att solen hittat hit, det gör både mig och mitt sjukskrivna lilla liv här hemma på bättre humör. Så därför tänkte jag slopa sockret helt och håller denna vecka. Goda förutsättningar för att lyckas denna gång.


2 kommentarer:

  1. Tack själv för mycket fina presenter o blommor :) Trevligt och mysigt sällskap ! <3

    SvaraRadera