onsdag 2 maj 2012

Härligt härligt

Valborg var dunderkul. Underbar värd som visade det bästa av Lund.
Fina samtal, väldigt mycket skratt, dans, sång, sällskapsspel och så mycket mer.

Energin laddades på och jag kan nu säga att jag är redo för hetsplugg&jobb tills jag skriver min sista tenta för terminen den 11 maj !!

Träningen har lyst med sin frånvaro så och kosten. Vågen visade 2 kg upp efter allt festande, korvätande och chipsätande. Men det var det tusan värt. Ibland ska man väl unna sig alla livets frestelser.

Tog därför tag i det idag. Fina råvaror, vatten & en löptur. Kunde hålla 5,18 tempo fram tills 3,6 km. Sen drygade jag ut varje kilometer med en minut. Den där bag-in-boxen gjorde sig påmind liksom allt damm i luften. Det får bli att dryga ut kortisonen ett tag för all dumma pollen för jag såg i träden längs stångån att björken blommade. Eller vad det nu heter. Dem där sakerna hängde ut... :)

Hoppas Ni alla mår bra. Dags att ladda inför morgondagens plugg & morgonjogg. Insåg att det är mindre än en månad kvar tills milen ska avklaras på under en timme. ångest.


Ha en fin solig afton.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar