fredag 11 maj 2012

Jag är inte bitter...

Nej då.

Har ju helg och nästintill sommarlov?!
Ett projektarbete är kvar att göra, bara på 10 sidor. Lite intervjuer ska vi genomföra också men det ska bara bli kul och intressant.

Har spenderat dagen med familjen faktiskt. Lunch på stan som jag tidigare skrev, god sallad. Men yoghurtglassen slog allt. En kombination av ananas och jordgubb. Mums!
Kan starkt rekommendera den, gå dit vettja. Vi som tränar på Frisk får ju faktiskt en burkdricka på köpet om man äter lunch där!

Vidare idag har jag bland annat köpt en massa färska kryddor som jag tänkte plantera i min fina kryddlåda, balkongen ska ordnas och imorgon eftermiddag väntas stort röjj i lägenheten.

Laddar nu ikväll med god middag hos mor och far. Åt ett gott bröd till maten och fick där kompensera med bara kött o sallad på tallriken. Magen får kvida inatt, familjen anar gluten liksom delar av min släkt, men så får det vara. Vill inte få den diagnosen ännu...Tänkte också att det kunde vara bra att ladda med lite kålisar eftersom jag har tänkt att springa med Frisk imorgon, halv tio, en timme!
Mitt längsta utomhus i år är 45 min, så vi får se hur detta går. Känner mig dock stark och envis med trånga luftrör. Jag håller mina tummar och tår. Främst för att vädret ska vara bra. Vi får se. Jag är nöjd bara jag tar mig runt halvvägs ^^, Och om det är någon som "piper" runt ån, då är det jag. Försöker att andas korrekt bara.

Karln roar sig med gamla & nya arbetskollegor på Cloetta center idag, något slags Afterwork-tema med middag och band. Kan ju vara skojjsigt.

Hemåt sedan väntar en grotesk motvind. Looking forward - Not .
på hitvägen körde jag snabba intervaller med min älskade bike.

Det resulterade i en dyblöt jossan. Älskart!

Lite bilder när jag snokade på mammas & pappas extern hårddisk.

Flygplatsen i Ho chi minh, oförglömlig solnedgång, och oförglömlig magont!

Ge mig brunheten nu!


Standard: Nasigoreng med någon inhemsk fruktjuice (minns ej namnet på frukten)

Bali Spirit, att rekommendera. En aning dyrt men färgstarka yogis.

Efter detox & yoga, veganmat och meditation tog vi en taxi ner till Kuta för att komma på banan igen...

Linnéa, minns du mina pulver?!

Nu blir det hockey !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar