torsdag 10 maj 2012

Jag tror på under tills morgondagen !

Så var det det där med nerverna igen. Stirrig, trött, yr, överenergisk och grinig. Stackars M. Jag hugger honom i ryggen hela tiden. Haha, verbalt sätt.

Det får gå som det går. För få dagar med plugg vilket kan komma att visa sig i resultatet om 12 dagar. Men jag tror på min vinnarskalle och den basis som finns där i. Jag ska visa dem, pedagogerna att det sitter en klok kvinna som kan övervinna dessa teorier. Förra året i samma kurs kuggade 70 % av klassens totaltsiffra på 85. Jag hoppas procentenheten sjunker i år. Att kursansvarige tog med sig något med den höga siffran. Det kan ju inte bara handla om okunskap.

Kesella till både frukost och mellis. Lite kyckling till lunch. Sallad till middag då M förstörde min köttbit (gnällig var det ja) Så därför blev det resterna av mina chokladkaka till middag. Så kan en dag se ut om den inte innehåller någon träning eller måsten. Gör inte så mycket.

Ska vara i säng kl 21 så att jag kan gå upp vid 5 för att läsa igenom de ytliga en gång till. Ett bättre inlägg kommer antagligen imorgon om jag inte brutit ihop totalt av dålig prestation. Sån är jag.

WISH ME GOOD LUCK !!

1 kommentar:

  1. LYCKA TILL GUMMAN !! TÄNK POSITIVT SÅ GÅR DET BRA ! VI HÅLLER TUMMARNA OCH ÄR VÄLDIGT STOLTA ÖVER DIG :) PUSSAR MAMMA PAPPA O TOBBAN <3

    SvaraRadera