tisdag 8 maj 2012

koffeinkick

Det behövs en och annan konstgjord energikick om man ska kunna ta in allting inför tentan. Det som är till min fördel till just denna tenta är för att jag verkligen brinner för ämnet.
Kompetensutveckling är brett, vitt och omtalat. Riktigt intressant. Så om jag våga lita på min magkänsla som kommer jag sätta denna tenta på fredag. Jag hoppas !!

God gröt imorse med. Det här med att surfa runt på en del träningsbloggar gör susen för inspirationen kring matlagning och kost i övrigt.

Nehe, dags att ta tag i pluggandet !!

Ha en fin solig dag :)

2 kommentarer:

  1. Lycka till med pluggandet! Kaffe funkar alltid!:)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :)
    Kaffe och lite guaranaextract känns iaf hälsosammare än Redbull som de övriga i klassen "knarkar".

    SvaraRadera