måndag 14 maj 2012

långsam start på veckan

Allting sker visst i slowmotion idag. En helg bestående av aktiv vila gjorde visst att kroppen hann reflektera över hur trött hon egentligen var.

 Försov mig dessutom i morse. Jag har inte ens något minne av att klockan ens ringde.
 Jag hoppas kroppen repar sig. Har tänkt att jag ska trotsa all pollen och få till fina träningstimmar denna vecka.

Ikväll får jag dock skippa träningen och sätta mig in i FC Barcelona. Min bror och jag ska finslipa hans projektarbete. Har ingen aning om syftet men jag vet att det handlar om fotbollslaget i all fall.
Det kan nog därför behövas en hel del kaffe om jag ska lyckas hålla mig skärpt!

Söndagen kännetecknas nog utav Kärlek. Fin sådan också. Kan tilläggas att det är idag exakt ett år sedan jag och M möttes för första gången (kärleksmöte, då vi vart vänner i yngre ålder)  Det slog gnistor <3




En klasskompis skickade ett mms på sin tomma kyl. Hon behövde sällskap för att storhandla, vilket jag kan förstå. Arma studenter. Som en liten fin gest sände M över denna bild. Stackars liten. Men Gud så mycket skit vi har i kylen... 




Frukostmys med hjärtat på Gyllentorget i stan. En aning kall vind men det dög nog för oss att lapa sol en stund.


Glutenfri pasta med en Italiensk bolognese som puttrat gott med ett fint franskt vin i. Det var mer än mums. Avnjöt ett litet glas till också. 



1 kommentar:

  1. Ja våran kyl innehåller typ en tredjedel av det ni har i er. Och då är vi ändå dubbelt så många som ni :)

    SvaraRadera