onsdag 23 maj 2012

små lätta moln

Träningsvärk i rumpa och lår efter många benböj igår på FRISK-passet. Västen kunde fyllas med fler kilon än tidigare. Jag börjar känna mig stark. Och det är en underbar känsla. 

Att skippa sockret helt gick visst inte. Råkade hitta lite ahlgrens bilar som åkte ner utan någon vidare reflektion... Men överlag går kosten oerhört bra. Magen börjar må bra igen efter helgens onyttigheter. Att jag aldrig lär mig? 

Rapportskrivande hela veckan vilket gör att man inte alls får njuta av det somriga vädret. En promenad i eftermiddagssolen blir det idag då jag har en planerad vilodag. 

Dags att skriva igen ... 

2 kommentarer:

  1. Det kräver karaktär att jobba hemma så här fina dagar! Du var nog värd dem där bilarna. Extra bränsle till fredagsmorgon. Lycka till m skrivandet.

    SvaraRadera
  2. Ja jobba hemma med rapporten skulle nog inte fungera för mig sådana här varma dagar :P
    Absolut, på fredag kör vi stenhårt igen!

    SvaraRadera