fredag 25 maj 2012

TGIF

Jag fullkomligt älskar fredagarna. Pigg som en mört fastän jag endast fick fem timmars sömn. Klockan kvart i sex flög jag upp, tog mina astma- och allergimediciner så man blir sådär lagom darrig om handen. En liten koffeinkick innan jag satte mig på hojjen. Jag hade redan bestämt mig kvällen innan att det var allt eller inget idag. Med både glass och lite godis som i kroppen var det bara att köra järnet. En hel del mjölksyra samlades i benen och sista fem minuterna var benen totalt avdomnade. Underbar känsla fastän det svider ändå upp i märgen :D

Melon & jordgubbsmoothie med mitt bästa protein Päron & Vanilj till frukost, solen i ögonen. Sen var det bara jag och racern upp till skolan. Nu blir det slutfinish på rapporten. Hem och ladda om, för i eftermiddag ska vi fira lillebror - han blir 20 år.
Hoppas er dag har börjat på liknande sätt som min, jag lovar er, den kan faktiskt inte bli så mycket bättre. Tack marta för att du kör skiten ur oss på fredagmornarna ;)

Jag & bror. Glambild =)
Ha en härlig helg!

1 kommentar: