torsdag 10 maj 2012

vem försöker jag lura?

Kan inte koncentrera mig överhuvudtaget.




Tog en liten promenad i ösregnet just för att få komma ut en stund. Träningsvärk i baksida lår, vad & skenben. Skönt o veta att man gjorde något bra igår i alla fall. Lungorna sa sitt idag så fick ta tag i saken och gå till Apoteket. 1118:- fattigare. Suck vad dem där inhalatorerna ska kosta. Men bättre blir det för idag kunde jag knappt att andas. 

En liten rolig konversation idag mitt i mitt pluggande. Mattias har nu efter snart ett år förstått att jag ÄLSKAR färgen rosa. Med försök om att få rosa inslag i lägenheten, vilket inte alls gått vägen. Han har väl greppet om vad som kommer in i lägenheten. Han har mer än bra smak då hans intresse är design. Visst fanns det en viss ironi i hans sms men ändå. Inom en snar framtid kanske jag får en rosa skvätt någonstans i alla fall. För tillfället är köket rustade med ceriserosa lingardiner.


Fick inget svar angående min kommentar om att jag helst ville ha den i köket... 



 Han ville dock tillägga att det var en billighetstapet som paret i huset köpt på Rusta. Inget att hänga i julgranen här inte då det ska vara av bästa kvalité om det kommer hem i vårt hem. 


En annan liten rolig sak idag är att fler och fler verkar hitta hit. Så det är nog på tiden att jag får lite  professionell hjälp med att utforma bloggen lite finare.

Ha en fin kväll i ösregnet. Nu börjar luften bli en aning skönare. Och jag börjar bli lite lugnare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar