tisdag 29 maj 2012

you've got that something

Efter frukost dog min mage. Fick dejta toan ett tag, sen var jag helt yr och matt. Jag lär mig aldrig. Chili funkar inte för mig längre. Förr var det min bästa krydda, nu är det visst min fiende. Fick av detta skäl jobba hemifrån. Kom just hem från gymmet. Fyllde på med lite energi lagom långt innan trippelpassen vilket gjorde att jag kunde ta ut mig maximalt. Dunderkul, superladdad & det lilla energiknippet "Josse" gör passen ultimata. Ett plus i kanten att man kan sjunga till alla låtar på Core-passet. Det tycker sångfågeln om ;)

Lite småplock då ingen av oss var hungrig men sugen. ÄGG är alltid bra :)

Imorgon blir det en utflykt till Vingåker med karln. Han är en rastlös själ i sitt gips. Jag gör så gott jag kan för att underhålla honom. Imorgon blir det vila, vatten, påladdning av energi och kanske framförallt det viktigaste Kärlek i mängder. Då kommer jag nog klara av milen. Jag kommer klara milen.

London med älskling (januari 2012)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar