måndag 25 juni 2012

allmänt kaos på Atlasgatan 16

Lägenheten är bombad av diverse saker. Vi kommer på mer och mer saker som man måste ha med sig. Viktigast och prio nummer ett är att vi absolut inte ska frysa. Eftersom vi båda är prylnördar har vi bra kläder att klä på oss om regnet besöker oss (vilket yr.no säger)

Migrän från ingenstans vilket resulterade i att jag fick gå o lägga mig mellan halv tre och fem. Kunde inte titta då det kändes som varje ljusglimt skulle spränga min skalle. Med lite koffein & bcaa i kroppen cyklade jag i ÖSREGN till gymmet...

Träningspasset gick superb, lite yoga och planken i 4 minuter fick duga innan jag var totalt död. Att ladda upp med en pizza kanske inte är optimalt men nu har jag druckit lite proteindryck och smaskar jordgubbar medan jag knåpar ihop min packlista. Kan tillägga att huvudvärken is gone.

Kaos hos familjen Dabro/Karlsson just nu. Vi får se om det bli några blogginlägg uppe i Borlänge, antagligen inte. Då lovar jag bildbomb och vissa ljusglimtar av artisternas uppträden.

Ta hand om er denna vecka, jag lovar, släkt & vänner, att ta det lugnt med drickandet. I år prioriterar jag banden före allt sånt. Lite nostalgi för mig och Mattias då vi blev ett par under Peace&Love förra året <3  Ha det gott! Träna åt mig med. I nästa vecka blir det en lätt sommardetox & träningsvecka. Längtar redan...

Mysdress inhandlad, rosa & dää
Jordgubbar från slätta

Mina hattights. Jag älskar dem, alla andra hatar dem. Därför får de följa med :)  Svarta stövlar också, kanske det viktigaste "plagget" att ha med sig på festival. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar