måndag 11 juni 2012

Body Combat premiär !

Jag är supernöjd, helt slut och jag vet med mig att jag kommer ha en sjuk träningsvärk imorgon. Visst gjorde jag fel och tekniken har jag inte riktigt men fan vad kul det var :) Ny favorit, och oj vilken krigare jag kommer bli när sommaren är över. Hoppas bara att sommarschemat tillåter mig att träna på måndagarna... Björn & Marta levererade såsom ryktet säger :) 

Lille M ska läggas i hårdträning nu när gipset är av.Lille krabaten hade tur som hade sällskap på sjukhuset idag för oj vad han var känslig. 

Favoritbutiken när det kommer till blomster, jag drömde mig bort för ett tag.

Den lilla prickan , det är ett av alla dessa flygplan som susat förbi på himlen idag i stan. Jag antar att Saab Malmen haft besök av några eventuella köpare

En sallad att rekommendera på Belvedaren ! 

M kör någon ny diet här hemma ? Bacon & Mc D garlic dip, tydligen succé enligt honom själv...

Trött men nöjd tjej och oj vad jag kan svettas !

Nu återstår vår delikata middag som mamma lagat åt oss och en alkoholfri öl från Carlsberg - Kom igen nu Sverige !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar