tisdag 12 juni 2012

Body Pump 82

Har svårt att hålla mig vaken här hemma. Det var en pina att laga mat, mina axlar orkar inte röra sig uppåt en millimeter. Gårdagens combat i kombination med den nya releasen av body pump tog visst kål på mina muskler. Det var riktigt kul att få sällskap av Klara, hon körde all in med sina vikter och ja hon är starkare än mig, det är nog bara att inse. Hon fick i alla fall mersmak på gymlivet, vart lite si och så med besöken på gymmet senaste tiden. Men om man är en busywomen så är man ;)

God lunch och yoghurtglass på Hälsofreak med timtals av pratande och skrattande. Skönt att få träffa en genuin & nära vän.

Torsk, pressad potatis & en god sås (jossan speciale, fråga mig inte vad det var i för det var visst en hel del) Fotboll varvat med heta diskussioner om allt och inget och ja, jag råkar nicka till lite då och då med. Längtar efter vår nya säng, nu hade det varit extra skönt att få lägga sig i en säng som gör sitt jobb, avbelastar och trycker till där det ska !

Imorgon är en ny dag, fylld med aktiviteter :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar