tisdag 5 juni 2012

långtråkigt

Oj vad jag visst inte gillar att vara ensam. Jag är nog inte skapt för att vara ensam. Jag kommer nog inte uppskatta det förrän jag har barn, hus & man att ta hand om.

Har gjort plankan flera gånger om i hopp om att jag ska bli mindre rastlös. Det hjälpte inte alls, blev lite varmare i kroppen och satte igång blodcirkulationen. Städa har jag dock inte försökt mig på då jag vill få hjälp av M imorgon istället. Vet liksom inte riktigt vart jag ska starta. Det är för mycket helt enkelt.
Kom på ett knep för att slippa tvätta och nöta ut träningskläderna för mycket. In med dem i frysen så luktar dem som nytvättat. Ja alltså, om man håller igång de flesta dagarna i veckan, och är student också som innebär att man inte har så mycket träningskläder. Ja då var det faktiskt ett smart drag. Så nu har jag utsett lådan längst ner till träningsbyxor. Vet inte vad hygienexperter säger? Men, jag tyckte nog att det var en smart idé.

Nej om man ska sova snart då. I brist på annat liksom. Sov sött !

efterrätt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar