torsdag 19 juli 2012

korvögon och sojalatte

Fröken fick för sig att smörja in sig med lite "bra kräm" sådär på kvällskvisten. Någon som på föreskriften var bra för nariga babystjärtar. Jag tänkte mer, ja men då är det bra mot torra ögonlock. Hm.  Kanske inte, när jag vaknade imorse var ögonen svullna som tusan. Typiskt mig.

Benen är ganska stela idag och det stramar i vaderna. Skönt. Det är ju den där känslan jag saknat i så många veckor.
En god smooothie är förberedd till jobbfrukosten gjord på hallon, nektarin, jordgubbsprotein, sojamjölk & lättkesella. Det blev en supergod kombo faktiskt, testade en uns just.

Bäst att dricka upp min latte, göra något åt korvögonen och sätta mig på racern och trampa ut den där stelheten och slaggprodukterna! Ha en fin torsdag, solen lyser och den gör mig så lycklig!



Det där med att fika och äta god mat, ja det kan jag...

1 kommentar:

  1. Ibland får man lära sig den hårda vägen, vad man kan och inte kan smörja var. Skönt att du är frisk!

    SvaraRadera