onsdag 22 augusti 2012

Det känns att man lever

För att samla ihop förra veckans utmaning, att samla ihop så många träningstimmar som möjligt tycker jag själv att jag klarade mig utmärkt! Ett konditionspass och ett styrkepass varje dag, ibland tre pass. Tänk om man alltid hade tid till att få pressa kroppen så mycket... Då vore Luciapokalen en utmaning! Nog om det, jag börjar få kläm på TRX-banden, kan utmana och framförallt öva balansen medan styrkan sätts på prov. Konditionen och jag har en nära relation just nu, flåset är där det ska!

Helgen startade med 13 timmars jobb följt av renovovering i föräldrarnas lägenhet och sedan planering, "måsten att pricka av" och några mysiga timmar med Mattias.

Nu hinner jag knappt reflektera över hur jag mår, om jag ätit eller om jag ens är hungrig. Du äter om du har tid, tränar om du går. Jag lyckades få in både TRX och en löptur måndag - tisdag. Idag prioriterade jag sömn då jag ska vara nykter fadder ikväll på Münchenhoben. Jag går hemma när alla Nollan gått hem (Så jag får sitta och rulla tummarna bland 4000 andra studenter som är apfulla tills klockan halv två inatt, tänk på mig om ni inte kan sova)

När jag vaknade klockan 10 nu hade jag 32 olästa SMS, ja telefonen kommer jag nog ta en paus ifrån den tredje september.

Imorgon kör jag Kettlebells och löpbandet innan jag far på läger till Stocklycke, Omberg med alla fina Nollan, fadderister och vårt festeri. Det ska bli kul !











2 kommentarer:

  1. Godmorgon !
    Ha en fin dag mvh Janne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du hittat hit :P Jobbhelg till helgen så då stöter vi nog på varann.

      Radera