tisdag 28 augusti 2012

Jag ser ljuset i tunneln...

Jag har nog aldrig sett fram emot helgen såsom jag gör denna vecka. Energin räcker inte riktigt till.

Roligare dagar har vi dock haft med en hel del skratt, vädret gör ju aktiviteterna en aning kalla då vi måste ha overallen på oss. Men alla visar upp ett glatt humör vilket gör det lite enklare att utföra allting.

Gårdagens aktivitet var brännboll vid Ryds motionscentrum. Kunde skymta delar av gymmet springa förbi i skogen med FRISK-kläder, jag hade också gärna sprungit med där!

En hel del träning har hunnits med dock, vilket jag är glad över! Det behövs en massa endorfiner för att orka visa glädje och lust hela tiden ! Igår körde jag kombon spinning/TRX och lyckades verkligen ta död på min kropp. Jag kan ana en förkyldning på G men jag tänker göra vad som för att undvika den!

Idag börjar äntligen vår kurs, tredje terminen ska vi avverka och först ut är Personaljuridik. Ikväll väntas matlådeuppbunkring och Spinning 60 min. Kunde avstå från aktiviteten ikväll, vilket jag är glad över då det ska regna och festen är ute.

Prövade mig på att laga en ostkaka ! Den blev ok, skulle ha orkat pressa ur vattnet ur Keson lite bättre kanske.. 

Tack Du som skapade regnponshon

Mys på läger

Mellansittning på Herrgårn Ryd 
Måndagslunchen, att återskapa rutin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar