torsdag 20 september 2012

när allt liksom är harmoniskt, som det ska vara.

God kväll!

En kväll då det inneburit kvällsjobb för sambon, en sen handling där fantasin var på Noll. Slutade med varma mackor med rökt lax och avocado... En skål popcorn till nya avsnittet av "Sons of anarchy".
En kväll då samtal och mys varit prioriterat före måsten och datajobb.

Kan nämna att jag nästan dagligen hänger på Instagram. Jag heter i alla fall @Fisijon och livar upp vardagen med lite allt i alla bilder. Namnet är ett gammalt smeknamn som jag fick dras med av mammas småländska vänner, jag vet inte riktigt vad det betyder, men det har i vilket fall som helst hängt med i tjugo år.

Imorgonbitti väntas ett spinningpass (ska ta det superlugnt) men jag vill bara uppleva det där mysiga igen, det var för länge sen!

Höstäpplena är naturens godis! Gjorde juice igår och mums vilken Must det blev.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar