fredag 21 september 2012

Proibs, min nya vän!

Godmorgon!

Jag tänkte att lite popcorn kan väl aldrig skada, liksom två skivor surdegsbröd bakat på råg? Jodå, idag är magen kass igen, kallsvettig inatt och en extremt orolig sömn med märkliga drömmar. Spinningen var bara att glömma med en så trött kropp. Det blir bara värr, hade mormor nog sagt.

Lite powerpoints ska fixas här innan jag ska möta min käraste vän Linnéa för lunch på Hälsofreaks. En dejt över lunchen är numera en lyx, att hinna ses alltså. Sedan ska jag iväg och hämta min nya halva av sängen! Hoppas att det gör gott för ryggen!

Imorgon är planen att vara med på Öppet hus på Frisk! Så därför måste jag vara extra snäll mot magen. Den har börjat med ett pulver (Proibs) och probiotikatabletter följt med te.
 Ha en fin helg, jag ska verkligen försöka ha det!


1 kommentar:

  1. Vilka tuffa dagar du har och har haft, magen verkar ju otroligt känslig. Hoppas "din nya vän" hjälper och vi kanske ses imorgon!

    SvaraRadera