torsdag 6 september 2012

sjukdom för hela slanten.

Så därför försöker jag få sambon att boka resa. Jag vill ha någonting att se fram emot till !

Egypten i november, det låter väl inte riktigt fel? Ladda upp med Sol och D-vitamin sådär lagom innan jag går in i tentaP.

Jag har sovit ett halvt dygn, men känner mig varken piggare eller friskare. Kroppen gör motstånd, vill knappt gå upp ur sängen. Svettas floder, snoret rinner och ja, halsen kliar sådär lagom. Jag försökte med det mesta men nu får jag nog kapitulera jag med. Träning finns inte på kartan, cykla är nog en pärs men eftersom jag måste jobba fyra timmar ikväll får jag ta mig ut i kylan ändå.

Hemmagjort bröd, ägg och kaffe har lagt sig sådär skönt i magen nu, så nu tänkte jag gå o lägga mig igen. Ögonen orkar inte riktigt hålla sig öppna.


Egypten februari 2012


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar