torsdag 13 september 2012

Smoothie full av antioxidanter & nyttiga fetter


Blåbär, Hallon, Avokado & Sojamjölk. Tjock härlig konsistens, god smak och om man vill kan man ha i lite välgörande honung, men det glömde jag. 

Igår efter att jag matat sambon med lite mellis fick vi ett infall, att måla köket vitt vitt! Det slutade med att alla lister och dörrar blev målade också i hela lägenheten. Jag fick tom måla igår, vilket resulterade i träningsvärk i handleden idag ^^, Fint blev det såhär lagom tills höstmörkret anländer. En färgglad tapet ska upp idag, som ska påminna oss om att det är viktigt med kulör, i hemmet liksom i maten  :) Ska försöka Antioxidanta sambon! Han är i behov av vitaminer och mineraler. Och självklart mig själv, jag vill gärna bli frisk så snart som möjligt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar