fredag 12 oktober 2012

Jag älskar fredagar!


Morgonen är bäcksvart, ögonen har inte riktigt hunnit vakna till liv ännu och man förstår egentligen inte varför man ska trampa sig iväg till gymmet 06:15 en fredagsmorgon. När man väl är på plats, träffar en hel del vänner och när celsiusen & Bcaa:n gör sitt i kroppen, ja då förstår man varför man valde att kliva upp så tidigt. Utan mina fredagsmornar blir helgen aldrig sig lik. 


Morgonen var så vacker att jag var tvungen att fota för att minnas den vackra hösten. Med god marginal var jag på plats i skolan och föreläsningen drog igång. Också den var bra liksom igår, löneförhandling och "förhandlingsknep" var temat. Väldigt matnyttigt för oss kommande HR-experter. 
Lika stressad som vanligt begav jag mig till Beauty Sky för att fixa till min naglar. Och jag kan tala om att jag är ybernöjd med resultatet. Ibland måste man våga ta sig ur alla olika sorters bekvämlighetszoner.


Nu är jag sådär lagom trött, drösvis med "måsten" måste prickas av ifrån listan innan jag kan ta helg! Ikväll blir det mys hos föräldrarna sedan en middag lagad av karln, det ni ;) 

Allt gott, all kärlek 
jossan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar