tisdag 2 oktober 2012

Sockerfri månad, javisst !

Jag har helt glömt av att skriva något. Men. Jag klarade min sockersanering. Att inte vara sugen på sött längre är väldigt märkligt och välkomnande ska ni veta. Att vara sugen på varm mat eller något annat än godis är jag inte van vid. Jossan har nämligen alltid varit en liten sockertorsk. Men nu låter jag den nya personen ta över. Lite efterrätter då och då ska jag allt tillåta mig liksom en näve godis (choklad) om helgen men under kontroll. Underbart om jag får säga det själv. Och oj vad man tjänar slantar på att skippa fikat i skolan, det Ni. 


6 kommentarer:

  1. Grattis Jossan! Det var bra gjort :) Puss mamma<3

    SvaraRadera
  2. Kanelbullens dag imorn dock:)
    Härligt enligt mig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, men jag fuskade lite ! Idag kan det nog bli en bulle med min sambo :)

      Radera
  3. Jag är impad av dig, Jossan! Och vad du tränar... varenda dag känns det som. Glöm nu inte att ta det lite lugnt också.... typ träffa några goingar sådär en 7 mil bort ; )
    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad gör inte din dotter då ? :P Tur att vi är som vi är, och ja jag saknar er, det är alldeles för mycket jobb på schemat för mig just nu :/ Massa kramar

      Radera