fredag 30 november 2012

Intervaller, Im in loooove

Duggan gick väl kanske inte riktigt som jag tänkt mig. Men jag har iaf en del poäng att tillgodo räkna mig nästa fredag.

Ett skönt pass i gymmet med Linnéa (alias frugan) med fokus på axlar, rygg och triceps. Avslutade med intervaller på löpbandet, sjukt kul att springa med nån. Man känner sig inte lika muppig när man hoppar av bandet, eller som jag gör själv, trycker ner hastigheten. Nu blev man bara triggad att springa fortare! Det gick riktigt bra, skönt flås, inte alls trött efteråt men en aning sura framsida lår.

Middagen blev utsökt tillsammans med ett glas rött. Nu är det film i soffan innan ögonen slocknar och kroppen ska förbereda sig för 6 intensiva dagar fyllda med jobb och plugg. Wish me good luck...
Statistiken säger som sådan, cirka 25 % klarar denna tenta varje gång. Jag MÅSTE vara en av dem. 

God kväll mina vänner.

1 kommentar:

  1. Det är klart att du är en av dem gumman <3 Lycka till !! Puss mamma och pappa

    SvaraRadera