torsdag 8 november 2012

rejäl pump med TRX

Externredovisningen är hemsk, jag antar att den liksom arbetsrätten släpper lite allteftersom. Nu fajtas jag med 150 begrepp, debet och kredit och allt vad italiensk dubbelbokföring... Duggan imorgon kommer med jäkligt mycket tur gå vägen.


TRX:en däremot gick galant. En trött och tom jossan cyklade i regnet lite motsträvigt sådär till gymmet. Men efter uppvärmingen var jag på G och ojsan vilken pump jag fick i både axlar, armar och rygg. Väldigt nöjd, med tanke på att träningen bara varar i 30 minuter. Imorgon ska jag ta mig till Frisk för en tidig och uppfriskande Spinning-klass. Träningen börjar ta sig. Den blir mer effektiv och mer sällan. Men resultaten börjar komma liksom motivation som stärks hela tiden. Det enda som går emot mig nu är plugget och höstmörkret. Med tankens kraft kan jag nog motverka dem också.

Ett H återkommer imorgon, inspiration saknas idag dessvärre. Det enda jag kunde komma på var Helvetesekonomin...



                                                                   google.com

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hade verkligen ingen energi eller inspiration :) Tack gode gud för att helgen finns.

      Radera