torsdag 20 december 2012

Perspektiv

Jag ska försöka att inte gnälla men satan vilken tandvärk jag har. Knaprar ipren samt pencillin som jag fick av tandläkaren igår. Jag har någon inflammation i käken/visdomstanden och hela faderuttan. Alldeles underbart ömt, svullet och tungt.
Min arbetsdag gick fort, härligt med så fina kunder som ger så mycket värme. Det gör gott för själen.
Är gräsänka som vanligt (tystförmigsjälv, jävlabandy) Men man ska väl unna varandra egentid och träning? Extra bitter för att jag inte själv kunde gå på bodystepen ikväll, jag som längtat sedan releasen i lördags, det var ju så himla skoj!

Programmet på trean som jag sitter och tittar på upprör väldigt många i min bekantskap liksom inom mig också. Jag skulle väldigt gärna vilja jobba med något sånt, att peppa människor till en förändring i deras liv. Det finns ju en hel del missbruk, men det verkar som mat och knark är de största missbruken i Sverige för tillfället. Hm. Jag ska klura ut en krönika inom detta ämne snart. För att det inte ska bli så seriöst och rakt på sak.

Nu blir det Love actually, lite mer piller och te.

Bjuder på min Instagram @Fisijon bild från imorse. Gråtattack X2 innan jag satte mig på bussen... tur att man har en mamma <3

2 kommentarer:

  1. Stackars lilla gumman...skickar en massa kärlek till dig <3 Puss mamma o pappa <3

    SvaraRadera