måndag 14 januari 2013

migrän

 Jag plågas av en fruktansvärd migrän som vägrar att släppa, den smög sig på i lördagseftermiddag och har inte lämnat min högra sida än. Jag antar att stress är den bakomliggande faktoren. Mycket som ska göras, memoreras osv innan fredag. Varpå allt detta plugg, börjar min utredning med magen idag... 

Tog ett break från min strikta kosthållning igår. Jag behövde boostas av god mat, ett gott vin och ett underbart sällskap. Jag kunde liksom inte plugga, allting gick förlorat på vägen, medan jag läste och försökte mig på att minnas vad jag läst så kom jag liksom av mig. Suck. 

Tack Jennifer & Johanna för en underbar middag, skratt och tårar. Jag håller er nära hjärtat <3 

Tillbaks till verkligheten och den psykiska ohälsan som jag och mina kursare befinner oss i.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar