onsdag 9 januari 2013

yogatime

Är fortfarande tröttare än vad man ska vara, snittar fortfarande 12 timmars sömn. Nästan lite tur att vår föreläsar insjuknat för andra gången i vinterkräksjukan då jag liksom inte hade orkat mig upp så tidigt ändå.

Tillät mig att gå på yogan idag, och vad glad jag blev av att jag tog mig ut i regnet. Så skönt, befriande, värmande och svettigt. Utan fläkt med säkerligen en 30 värmeljus och så 22 personer i salen blev det varmt redan innan uppvärmningen. Jag var drypande svett, (sedan svettas jag kopiösa mängder vid nästan all typ av träning) ovanligt vig dessutom. Denna vila har verkligen gjort kroppen mjuk och följsam. Det kanske kan göra att jag strechar med banden varje dag vid tvn? Ser fram emot yogan på Koh Chang i vilket fall som helst nu!

Nya träningskläder har dampt ner i brevlådan två gånger om, allt från Dcore. Riktigt nöjd med alla plagg, de kommer på bild lite när jag kommer ihåg att ta kort ^^

Nu ska jag gå igenom sista kapitlet till duggan på fredag, imorgon väntas sjukt mycket plugg :/

Sambon här hemma gör det emellanåt inte alls lätt för mig. Rostade mackor, stora mängder musli och flingor, färsk pasta, och chips nästan varje kväll? Ja, det är ju tur att han tränar så mycket under bandysäsongen. Men annars, går det bra. Följer mitt matschema och det går super. Nu ska det bli spännande att höra om vad läkarna säger på måndag. Men jag är starkt emot att äta någon medicin, naturkost kan jag sträcka mig till. Men ingenting annat.

God kväll,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar