onsdag 27 februari 2013

Endorfinhög

Måndagens bodycombat har satt sina spår i min rygg och rumpa, har fortfarande träningsvärk. Men oj så kul det var med en riktig krigare som instruktör, man blir taggad till max! Igår hade både jag och sambon en vilodag, en skön promenad från LiU fick figurera som vardagsmotion. Dagen var i övrigt en riktigt seg dag, med en lång powernap på eftermiddagen, hemmagjord pizza (gjord på kokosmjöl, fiberhusk & ägg) och glass. Ja ni, det där med karaktär...

V. 10 blir det ändring på detta leverne. Mamma fyller 50 i maj OCH då ska jag vara fit och inte spritfet! 

Nu på morgonen har jag och Sara varit på spinning, trodde jag skulle somna där ett tag när jag kom till gymmet men så fort musiken gick på, kom energin och ja, ett riktigt bra pass. Över förväntan med tanke på att jag haft lite svårt för denna instruktör.  Musiken är A och O och idag var den som tagen från mig egen playlist på spotify. Lite plankan, crunches & klassiska armhävningar fick avrunda morgonens träning. Sedan är det en bonus att få träna ihop med en vän, man orkar mer.

Nu sitter jag på espressohouse för att avsluta vårt rekryteringsfall, det här med att dramatisera våra fall är riktigt roligt. Det är då jag inser att jag innerst inne vill stå på scen, spela teater och sjunga. Men, man kan väl göra båda? Saknar musikalscenen något fruktansvärt...


Ha en härlig onsdag i detta vårväder!

Armhävningar plus öl är visst en riktigt bra kombo, eller ^^, ?

2 kommentarer:

  1. Klart man kan göra båda och det viktigaste är nog att göra det man brinner för!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det så, ibland så tänker man Bara praktiskt och "ekonomiskt"..
    Kramar

    SvaraRadera