onsdag 20 februari 2013

Intensiva härliga dag!

Tentan hoppas jag gick vägen, skrev så axeln krampa! Då det skapades tung hjärtverksamhet glömde helt enkelt bort min pinkod på mobilen. Kunde därför inte höra av mig till mitt träningssällskap. Jag fick därför cykla ner till Telia, bli hånad och utskämd, fast jag skratta lika mkt själv. Med fungerande mobil fick jag tag på Sara och vårt träningspass kunde börja. Som alltid har jag dålig fokus efter tenta men vi rev av 8 tunga övningar, med S går det inte att fega med vikter. Dubbla helst mitt vanliga i fria vikter. Och det gjorde jag.

DU ÄR STARKARE ÄN VAD DU TROR.

Röjt hela lägenheten, köpt tusen ostar oxh en låda Zinfandel. Nu blir det tjejkväll för hela slanten!

Puss!





2 kommentarer:

  1. Ha en härlig kväll och hoppas att tentan gick vägen.

    SvaraRadera
  2. Magkänslan säger att det gick bra! Vi får se och vänta på resultatet :)
    Kvällen var mer än trevlig, fint uppvaktande, gott vin & goda ostar.

    SvaraRadera