lördag 16 februari 2013

Thaibalm & leverpastej

Hohoho, som en gammal gumma tar jag mig fram från punkt A till B ! Träningsvärken är oskrivbar i rumpa och ben, vi kan ju hoppas att detta släpper tills ikväll. För då ska vi åka skridskor :) Har smörjt in benen 3 ggr inatt med ett thailändskt liniment och en hel del voltaren. Att gå på bodystep imorgon är ju bara att glömma ;)

Nu taggar jag jobb framför slalomen på svt tsm med knäckemacka m leverpastej. Har fått dille på detta pålägg fastän jag vet hur mkt snusk det är i. Hoppas på trevliga kunder idag, kom gärna förbi och säg hej:)

Ha en skön lördag !

Det där med bröstmjölk? Är det helt normalt eller?

2 kommentarer:

  1. För ett tag sen läste jag om ost gjord på bröstmjölk. Delikatess tydligen! Det verkar finnas folk till allt. Tror att bodystep skulle mjuka upp och få lite fart på dina onda ben. Kom och testa! Du kan alltid hoppa av om det inte går.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man blir aldrig förvånad längre ;)
      Spinningen kommer jag på iaf !!

      Radera