torsdag 14 februari 2013

Tillbaka där jag hör hemma

I gymmet!

Jag hade ingen riktig struktur på mitt styrkepass idag, jag ville egentligen bara väcka musklerna och huvudet till liv igen. Men det blev ändå fokus på rumpa, ben & rygg. Sedan avrundade jag styrkepasset med 15 min intervaller på löpbandet. Växlade mellan 10 -> 15 km / h, springa 50 vila 10 s. Jag gillar det upplägget då man får ut maximal effektiv på både löpbandet, tekniken och flåset! Fördel att ha en spegel framför sig för att undvika att "tappa höften & blicken" Sedan är det inte alla som har en Nettan som skriker, pustar och rättar till hela tiden. Allt för att undvika skador !

Nöjd & glad. När jag kom hem igen fick jag en fick bukett rosor av mitt älskade lilla liv. Vi avnjöt en nästan två timmars frukost med surdegsbröd & minisemla från Ronaldos!! Nu blir det plugg för hela slanten ... All kärlek till er <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar