tisdag 26 mars 2013

Godmorgon

Jag vaknade faktiskt nu. Gick och la mig vid lunch och vaknade nu. Det här med influensa slår verkligen ut allt. Den gröna drickan var inte riktigt lika lätt att få ner imorse som igår men hurra om det fungerar. Med hostmedicinen gjorde gott för nattsömnen, totaldäckade.. Hehe.

Ska försöka hålla mig vaken en stund nu så jag kan sova hela natten. För imorgon ska jag på nåt höger vara i skolan. Och på torsdag väntas jobb.

Puss & Kram

Ps. Vill ha denna skaljacka. Mitt konsumtionsbehov är enormt just nu...

2 kommentarer:

  1. Hörde att du skickat fint mms till pappa :) Söt du är ! Krya på dig nu o vila ! Pusspuss <3 <3 <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja allt för att charma min far ;)
      Ja, har varit vaken 5 timmar totalt idag. Vill sova hela tiden :S Hoppas att jag vaknar imorgon.
      Puss mami <3

      Radera