söndag 24 mars 2013

Kämpar på

Då hela mars varit ett enda stort firande av födelsedagar har inte denna helg varit sämre... Med feber och halsont har jag gjort det bästa av situationen ( jag vet att jag egentligen borde låsa in mig men jag har inte kommit så långt någonsin)
Fredagen bjöd på god oxfilé på Charken då Marlene blev 25!

Igår fick jag verkligen kämpa för att ens vara ute, minusgraderna snör sig i lungorna, det går liksom inte att andas. Väl hemma i en varm och välkomnande lägenhet bjöd Linnea på en hälsosam 3 rätters,. Med tända ljus överallt njöt vi av en god fylld avokado med räkor & ägg bl.a. En ceasarsallad till huvudrutt och så en 70% chokladmousse till efterrätt. Mums. Det som ändå är bra att jag har smaken kvar.

Nu ska jag ladda med Lofsan på nymo te och frukost. Sedan väntas en väldigt dåligt inplanerad fasta då jag har besök på sjukan imorgonbitti ...

Kram på er alla <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar