fredag 29 mars 2013

Laddar & förbereder

Planen är att komma stark ifrån mina veckor med virus & bakterier. Jag laddar kroppen full med antioxidanter, vitaminer fiber och lagom med protein. Efter att ha sett dokumentären om fasta fick jag liksom lite nya värderingar, främst om min egna konsthållning. Alla som bloggar om fitness & kost, ja alla säger olika. Men allt är individuellt liksom man bör alltid utgå från sig själv. Jag kan bli smått irriterad när man hannar på bloggar som skriver i denna typ av ton: Träna så, gör det, ät bara det här osv... Det kanske fungerar på dem men de kan absolut Inte generalisera alla människor utan vetenskaplig grund. Jag tror att de med akademisk bakgrund är mer försiktiga för att sätta riktlinjer och pekfingrar. Antagligen för att man är van vid att alltid argumentera med bakgrund av x & y (20XX).

Planen är att försöka sätta ihop ett komplett styrkeprogram & komplettera med intervaller & rena konditionspass (spinning & löpning) lova mig Gud att mina benhinnor håller detta år!!

Nu är frukosten intagen, 2 knäcke med ägg & majonäs. Standard runt påsk! Var egentligen redan mätt efter gårdagens påskmiddag & glass med färska hallon.

Ha en fin påskhelg! Många kramar <3

Jag insåg att man kan ju faktiskt ha långklänningar nu också med syrumpbyxor under! Superhit!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar