lördag 2 mars 2013

Mörbultad!

Träningsvärk från crossfiten i torsdags har gjort sig till känna idag i axlar & armar. Benen är helt stumma sen spinningen igår morse. Hur det ska gå och dansa ikväll får vi se ;)

Vi lyxade till med gott kött från Skönero igår, liksom ett glas av en dyr flaska rött från Österrike. Att fylla år har sina fördelar. Sedan såg vi gladiatorerna & film med en skål glass och drack Loka Mango/päron - jag har fått dille på den, så god.

Planen var att köra armar/mage imorse men jag tillät mig att vila istället, har blivit väldigt Många pass denna vecka och imorgon väntas dubbelpass, BS & Spinning! Så nu far vi tsm med svärmor ut till hennes hus i Åtvidaberg för att fika, M ska måla och vi ska bara umgås med alla spöken i huset. Ja egentligen tror jag inte på spöken men i det där huset, då tror jag på allt :/

Ha en skön lördag! Puss




2 kommentarer:

  1. Härlig lördag och underbart med träningsvärk. Kul att du gör mig sällskap imorgon. Det kommer bli svettigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Galet pass, ligger raklång i soffan och undrar hur jag ska orka ta mig till sängen sen? Tack för grymma pass, jag kände mig odödlig! Kramar

      Radera