måndag 4 mars 2013

Nya utmaningar på G

Det är många runtomkring mig som har mål eller ambitioner med sin träning tills sommaren, ganska så vanligt såhär års. Idag börjar jag iaf kliva ur min bekvämlighetszon när det kommer till kosten. Jag har ingen direkt plan, jag ska testa mig fram för att framförallt anpassa kosten för min mages skull. Men att avrunda varje kväll med glass är definitivt över :)

Gårdagens dubbelpass var galet. Ett tag trodde jag att lördagens festligheter skulle komma upp, jag fick anpassa burpeeserna för att slippa den obekväma känslan ;) Men Gud så kul. Jag laddade snabbt om med bcaa och så var det bara att sätta sig på hojen. Längesedan jag kände mig så stark, mjölksyran kom på riktigt efter 4 min sträckan (vi byggde en pyramid på nästan 7 min) Jag matade på likt en maskin och jag har nog aldrig varit så stark på hojen som igår! Grym känsla! Vi avrundade kvällen med en halv kycklingrulle & några dadlar med gurkmeja-te.

Promenad. Stan. Köpa utskriftspapper. Skola. Examination. BC ikväll!

Härliga måndag, nu kör vi!



2 kommentarer:

  1. Tack för igår, sjukt trött i benen även idag. Hoppas du hittar ett sätt som passar magen. Det är ju hur viktigt som helst att den funkar och mår bra. Sedan ger bra kost bättre förutsättningar och resultat när det kommer till träning. Ha det underbart skoj på BC idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Du!

      Ja, kosten är ju a & o men har extremt svårt att vara strikt jag själv. Jag hjälper och lotsar andra men jag själv har visst problem med det :) hehe, dålig förebild.

      BC ska bli skoj, frågan är bara hur länge mina ben håller, de är möra...

      Radera