söndag 14 april 2013

Fetångest

Underbar helg, många sköna timmars sömn. Dunderpass på spinninghojjen ikväll, väldigt nära att dejta papperskorgen kan jag säga er. Men nu. När jag landade i soffan efter kvällens middag kom klumpen i magen. Jag vill inte till sjukhuset imorgon! Hur ska en kamera kunna sväljas när jag knappt kan borsta tänderna längst in i käften? Ja. Det återstår att se. Önska mig lycka till. Det kan behövas. Känner mig som typ 20 år yngre, 3 år det vill säga. Hade behövt någon att hålla hand. Men det här ska väl gå det också!

Ser fram emot en bra träningsvecka, sjukt mkt skola och tenta. Och sen förhoppningsvis besök på landstinget!

Tjohooo! Tagga fasta och kamera i magen!








6 kommentarer:

  1. Lycka till gumman ! Det kommer gå bra :) Ska tänka på dig o sända all vår kärlek till dig <3 Älskar dig ! Mamma,Pappa o Tobban <3

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Det gick vägen, obehagligt men genomförbart Mitt mantra var " Jossan, att föda barn är tusen ggr värre, sluta larva dig". Haha .
      Kram

      Radera
  3. Lycka till idag Jossan! Håller tummarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Det var inte så hemskt som jessika sa, dessutom valde jag att skippa lugnande & nedsövning. Allting går med lite mental övning :)
      Kram

      Radera